شاهزاده رضا پهلوی و بانو یاسمین پهلوی در ادامه ملاقاتهای خود با گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی، با شماری از اعضای سابق احزاب و سازمانهای مارکسیستی دیدار و گفتوگو کردند.
این ویدئو گزارشی از نشست صمیمانه شاهزاده رضا پهلوی و بانو یاسمین پهلوی با فعالان سیاسی سابق است که پیشینه همکاری با احزاب مارکسیستی و گروههای چپ را داشتهاند. شرکتکنندگان در این جلسه با بازخوانی تجربیات تلخ خود از رویدادهای پس از انقلاب، از اشتباهات تاریخی جریانهای سیاسی در سال ۵۷ و آسیبهایی که به نسلهای مختلف وارد شد سخن میگویند. این افراد که سالها سابقه مبارزه و حتی تحمل زندان را دارند، اکنون راه نجات کشور را در ایجاد اتحاد میان نیروهای راست و چپ تحت یک مدیریت واحد میبینند. سخنرانان با ابراز پشیمانی از فعالیتهای گذشته، بر لزوم حمایت از رهبری شاهزاده برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به پیروزی نهایی تاکید میکنند.
