ترور یهودی ستیزانه ی امروز بار دیگر جان انسانهای بی گناهی را در سیدنی .گرفت مردمی که به صورت صلح جویانه آیین حانوکا را جشن می گرفتند، صرفاً به دلیل ایمان یهودی خود هدف گلوله قرار گرفتند. متأسفانه این نخستین بار نیست و تا زمانی که با اسلام گرایی افراطی مماشات ،شود آخرین بار نیز نخواهد بود.
مردم ایران بیش از ۴۶ سال است که با این نفرت و خشونت افسارگسیخته آشنا هستند و همبستگی عمیق خود را با قربانیان این جنایت ابراز میکنند.
با خانواده های قربانیان و مردم استرالیا صمیمانه ابراز همدردی میکنم.
رضا پهلوی
